נפגשנו ליום הורים שכלל חוויה משותפת של מוזיקה וכמו תמיד – כיבוד מושקע וטעים.
שיאו של היום היה אירוע ה"קולולם" שבו שרנו כולנו את השיר: "שמיים" של יגאל בשן. בתוך זמן קצר למדנו את התפקיד של כל קבוצה בשירה, הקלטנו את הקולות וצילמנו את האירוע.
המוזיקה אפשרה לכולם לקחת חלק בדרך ייחודית, ללא מחסומים וללא הבדלים, ונתנה לכולם את האפשרות להשתתף, כל אחד בדרכו.
האווירה לאורך היום הייתה חמה ונעימה והמפגש המשותף העניק הזדמנות להכיר מקרוב ולחזק את הקשר בין המשפחות וכלל הצוות.
תודה לכל המשפחות שהגיעו, השתתפו ושרו איתנו. היה מרגש ומיוחד לחלוק יחד את החוויה הזו.
הסרטון שצולם יועלה בקרוב 🙂